張致恒再甫電子錢包二維碼求助 雯雯︰唔介意你話我乞兒 (12:49)

文章日期:2024年04月17日

張致恒(Steven)月初時自爆到茶餐廳返工,上星期更一家人外出為大仔天寶慶祝5歲生日。正當外界以為他們一家六口的生活已有改善,Steven的太太區燕雯(雯雯)日前(14日)卻在Ig限時動態出post鬧爆︰「要發生嘅,終於都發生。你終於都令到屋企俾人CUT電。完全已經唔係容忍嘅範圍之內,小朋友又冇得煮嘢食,又冇熱水沖奶,不停喊,請問你想我點?﹗」同日晚上,Steven再次在社交網上載電子錢包的QR Code,並在照片上加上「十個鐘頭」、「已經諗去到唔到辦法(已經去到諗唔到辦法)」及「求助」字句。

雯雯今天(17日)於社交平台發文感謝網民幫忙,更揚言不介意被指是「乞兒」。她說︰「多謝真正有心嘅所有人,多謝真正幫過我哋嘅人,噚晚凌晨已經一切安好。我唔介意你話我乞兒,我相信冇人會想行到呢步,但經歷完噚日十幾小時,小朋友不幸發燒+嘔,我已經得到我應得嘅教訓。我唔係工作都冇錢,而係啱啱起步,未足一個月,所以依家仲係零。多謝真正關心我哋嘅人,亦多謝鬧我哋嘅人,發生嘅我已經有足夠嘅懲罰。」

(即時娛樂)